You got me loosing my mind

Tjollahoppsan!

Hur mår ni ? Jag själv mår super! Har hoppat runt och dansat inne på mitt rum medans jag plockat in kläder i garderoben! Mitt bästa tips till er när ni ska städa är att sätta på bra musik och dansa samtidigt, det blir både roligare och går snabbare:D  

Idag slutade jag skolan halv två, men jag stannade kvar i skolan till tre då jag tränade med skollaget. Helt okej! Sedan gick jag hem och laddade ner första säsongen av Desperate Housewives, har kollat färdigt på O.C så då blir det att börja med en ny serie. Sedan satt jag ett tag till vid datorn och drack te och kollade andra bloggar. 

Pappa håller just nu på att göra tackopaj vilket är okej för mig, tycker inte om tackos annars men tackopaj gillar jag, knas! Efter det ska jag ta ett varmt bad med massor av skumm och tända ljus♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0