Miley Cyrus, förstorat brösten ?

Det har varit mycket spekulationer kring att det sägs att Miley Cyrus har förstorat brösten. Jag var bara tvungen att ta upp det. Jag köpte en tidning igår där de hade skrivit om just detta. Där hade de tagit dessa två bilder för att jämföra med. Den första bilden är från 2008 och den andra slutet av 2011. Om dom nu ska säga att hon har förstorat brösten så kanske dem ska ta bättre bilder att jämföra med. Det är faktiskt 3 års mellanrum mellan bilderna, såklart att hon har vuxit ? På ena bilden ser hon ut som en liten flicka och på den andra ser hon vuxen ut. Varför tar dem inte bilder från samma årtal isåfall ? Dem vill ju bara ha något att skriva om! Det känns så himla töntigt att skriva om saker som inte är sanna, ta reda på något som stämmer istället! 

Jag är inget stort fan av Miley, men jag kände bara att jag behövde skriva om detta då det inte verkar stämma;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0