Det tog ett tag!

Hallojsan på er! 

Som ni ser (om inte, klicka på F5!) så har jag skaffat en ny header igen, jag kan aldrig bli nöjd^^ Det tog ett tag att göra den för min dator hacka hela tiden så jag fick göra om hela tiden, haha. Men nu när den är klar så blev jag faktiskt riktigt nöjd, tycker ni om den ?:)

Idag efter skolan drog jag hem till en kompis där det blev film och mys. Sedan åkte jag hem och hittade en Frida tidning på köksbordet! Så nu ska jag sätta igång med att läsa den. Ska även öva på mina franska glosor, tråkigt men kommer kännas skönt när man kan dem och är förberedd imorgon på förhöret. Tro mig, det är inte kul att behöva erkänna att man inte har pluggat på dem, det får man bara skit för sen. Så sköt era läxor!:P 






Kommentarer
Postat av: hannah panna

DU ÄR SÅ SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-18 @ 21:36:17
URL: http://hannahheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Elinne

Va fin du är Madde! :)

2012-01-18 @ 22:02:34
URL: http://eelinneesutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0