Bowling

Hejhej och hemskt mycket hej! 

Seg uppdate, jag vet!

Idag har jag bowlat med min släckt, det var riktigt kul:D Dock så kom jag sist men jag är nöjd endå, Matilda och Rebecka slog strikes hela tiden så jag kunde inte göra så mycket, haha. Jag kom till och med efter min kusin som hade sånt staket:P Men det var riktigt kul att bowla med dem då det var ett tag sen vi gjorde något tillsammans.

Efter det åkte alla hem till oss där mamma hade gjort potatisgratäng med kyckling, till efterrätt blev det marängsviss. Jättegott! Sedan har vi kollat på tv och spelat kort hela kvällen.
Föresten, var det någon mer som kollade på Gladiatorerna ? Jag fullkomligt ÄLSKAR det programet och är så glad att det har börjat sändas igen:D

Bilderna från bowlingen kommer upp senare eller i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0