1 Januari 2012

Jag måste säga det igen, GOTT NYTT ÅR PÅ ER! Ett nytt år, nya möjligheter!

Min kväll var jättelyckad! Jag hade jättekul och firade med mina bästa tjejer♥ Dock så kunde sara inte komma och det var jättetråkigt, men jag hoppas att hon hade ett lyckat nyår i Göteborg!:D 

Innan klockan hade hunnit slå tolv drog alla hemma hos mig vidare till en annan fest och det slutade med att vi firade tolvslaget ute på gatan, haha. Som tur var fick vi komma in hos bella (hon som hade festen) och det var jättesnällt av henne:) '
Min kväll slutade vid tre då jag slocknade i min säng:P

Kommentarer
Postat av: elin the man

och vi hade en jätte brakväll med vår sötnos :D /elin. Puss

2012-01-01 @ 19:42:59
Postat av: Madde svarar

haha, ELIN THE MAN! Puss på dig :D

2012-01-02 @ 14:32:24
URL: http://maadeleineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0