120217

Hej på er! 

Nu var det ett tag sen jag bloggade, som vanligt så har jag inte haft något att blogga om och jag tror faktiskt att jag har blivit lite deprimerad pga det mörka vädret. Vill verkligen ha sommar nu och saknar de ljusa och ljumna sommarkvällarna med vänner och skoj. Vill inte ha mer mörker och kyla! Jag älskar snö och mörker på vintern och runt jul, men inte såhär in på våren. Jag vill att snön ska försvinna nu. GE MIG SOMMAR!

Dagen har jag spenderat tillsammans med Elin och Ebba i Borås. Vi gick på bio och åt på subway, sedan blev det lite shopping på slutet, bilder på vad jag fick med mig hem kommer! Jag hade en jättemysig dag med sötnosarna och när vi kom hem gick vi till hallen och kollade innebandy. En riktig pina tycker jag då jag vet att min rumpa inte klarar av mer än tio minuter på de hårda träbänkarna, HAHA. Men tillslut var matchen slut och jag och in syster åkte hem där mamma och pappa hade lagat kebab i pitabröd, bra slut på en bra dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0