Min dag

Godmorgon sötnosar!

Idag mår jag faktiskt ganska bra även om jag var på fest igår. Jag hade iaf jättekul och tackar min vän Elinne för att hon kunde fixa festen! :*

Idag ska jag iaf ta 11.08 tåget till Göteborg där jag ska shoppa med mina små finisar Hannah och Sara♥ Så vi hörs när jag kommer hem och då kommer jag nog visa vad jag har köpt, annars blir det en annan dag! Känner verkligen att jag måste sova tidigt ikväll, kom hem runt halv tre och är GANSKA trött..



Min frukost består av knäckebröd och fil, kände mig inte så sugen på något:P

Kommentarer
Postat av: Elinne

Hihi tack själv för att du kom! Puss:*

2012-01-29 @ 19:37:24
URL: http://eelinneesutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0