Minnen

Igår lyssnade jag på gamla Justin Beiber-låtar och gud vad de väcker minnen!
Jag kommer ihåg när jag gick i sjuan och precis hade upptäckt snyggingen, jag minns hur jag och mina kompisar sprang runt i skolan och sjöng och dansade till låten Baby. Nu när jag tänker tillbaka på tiden i sjuan så saknar jag den faktiskt, allt var så lätt då. Man hade knappt några läxor och man slapp orora sig för betygen. Jag hade även precis upptäckt min innre fjortis och jag hade otroligt mycket smink och hårspray. Minns hur kul jag tyckte det var att smsa (vilket jag inte tycker nu) och jag kunde knappt leva utan min mobil, haha. Jag hade även hittat min största kärlek och jag var jättelycklig.
Tiden på altorp har verkligen gått snabbt, för snabbt! Nu har jag bara ett halvår kvar att gå på den skolan och tanken slår mig att jag aldrig kommer gå där igen, jag kommer aldrig få träffa min klass igen och jag kommer troligtvis tappa kontakten med flera utav mina kompisar, vilket jag verkligen inte vill!:(
Jag saknar även att vara liten, då fick man nästan alltid som man ville. Och jag kommer aldrig att bli liten igen. Buhuu..
Nu har man lixom hela livet framför sig och man ska bli vuxen, usch jag vill inte!

Jag hade så mycket bilder på min dator från tiden på altorp, men min dator blev helt fucked up och raderade alla bilder och gamla minnen. Därför har jag inga bilder att lägga upp. Men här kommer två som är tagna från facebook!



Jag gillade faktiskt min frisyr där, skulle dock velat att håret var längre och tjockare:)



Och här hade jag löshår, det syntes ju inte alls..

Kommentarer
Postat av: hannah

haha saknar tiden som fjortis :'(

2012-01-05 @ 18:00:17
Postat av: johanna

har du varit fjortis ? skulle du kunna visa fler bilder ? :)

2012-01-05 @ 18:45:51
Postat av: sara

hahahha sorliga tider :(

2012-01-05 @ 20:21:19
Postat av: Madde svarar

Johanna- Ja tyvärr, dock har jag inga fler bilder på min dator då alla försvann när jag fick något konstigt virus :(

2012-01-05 @ 20:55:27
URL: http://maadeleineolsson.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Du skriver nästan aldrig ju!! :( kan du inte försöka uppdatera lite oftare??

2012-01-06 @ 16:51:53
Postat av: Madde svarar

Esmeralda- Jo jag vet att jag inte är bra på att uppdatera, jag MÅSTE skärpa mig!

2012-01-07 @ 13:02:20
URL: http://maadeleineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0