Hej världen!

Hej igen! Nu har det gått ett tag sedan jag uppdaterade. Jag har helt enkelt inte haft lust och funderar faktiskt på att ta bort bloggen..
Jag känner inte att jag har något att skriva om och att min tid inte räcker till. Som sagt så ska jag ju satsa mer på skolan nu och därför kommer jag kanske inte uppdatera så ofta, men jag ska blogga så gott jag kan och hoppas på att det räcker!:)

Just nu ligger jag hemma i våran källare och kollar på Ellen DeGeneres show . Jag mår inte så bra, därför gick jag hem från skolan idag. Jag är snuvig och hostig och tycker att det är så jobbigt att vara i skolan när man endå inte kan koncentrera sig på lektionerna för att man fokuserar på halsen för att man inte ska hosta, haha. Sen att man måste säga att man ska gå på toa hela tiden för att man behöver snyta sig, usch jag hatar verkligen förkylningar! Dem kan ju sitta i i flera månader också:(




Justin Beiber är så sjukt snygg i detta klippet!

Kommentarer
Postat av: Alice

nej snälla ta inte bort din blogg, jag tycker jättemycket om den!

2012-01-16 @ 20:16:44
Postat av: Madde svarar

ÅÅ tack vännen! :D

2012-01-17 @ 08:58:49
URL: http://maadeleineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0