Ännu en chilldag.

Hejhej! 

Idag har jag inte gjort någonting. Det enda jag har gjort var att dra fram en snabbis och kolla på färgprover till våran källare som vi ska måla om, annars har jag bara kollat tv och tagit det lungt. Känns verkligen att det är lov, man tänker att nu ska jag träna och göra massa annat man inte hinner med när man går i skolan, men istället så gör man ingenting, man bara ligger och slöar hela dagarna :P Men samtidigt så är det ju det lov är till för!

Ikväll skulle det blivit en övernattning med tjejerna, men tyvärr så ändrades planerna så nu får jag sitta hemma och tröka ist, haha. Ska nog ta tag och städa mitt rum, jag måste verkligen tvätta golvet då det har blivit alldeles fläckigt av all body spray som läckte ut på det.

PS: Jag har varit dålig på att lägga ut bilder på just mig själv men det är för att jag inte känner för att visa mig just nu, jag har nästan aldrig smink på mig och mitt hår är alltid i en bulle, så nu vet ni!

Chiao!


En bild på mig och Elin från 9:ornas resa till Göteborg för att kolla på musikalen West Side Story
(tror jag den hette)!

Kommentarer
Postat av: caroline;)

vad ofta du städar !

2012-01-03 @ 22:42:28
Postat av: Anonym

vad ofta du städar !

2012-01-03 @ 22:42:59
Postat av: Madde svarar

ja, jag har ju svarta möbler så ;)

2012-01-04 @ 14:14:54
URL: http://maadeleineolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ofta du städar !

2012-01-04 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0