svar på frågestunden!

OKEJ, svaren kom lite sent men nu har jag iallafall svarat på frågorna!



Vad är din favorit hudkräm ?
Min favorit hudkräm måste vara Dove Beauty Milk, jag verkligen ÄLSKAR alla Doves krämer!

Vilken är din favorit affär ?
Det måste vara H&M och Bik Bok

Vad vill du bli när du blir stor ?
Jag har redan bestämt att jag ska bli frisör så det är det jag kommer satsa på :)

Vilka språk talar du ?
Jag talar Svenska, Engelska och Franska

Hur gamal är du och vilken linje går du ?
Jag är 15 år och går därför i nian, men jag ska gå på Almåsgymnasiet i Borås :)

Vad har du för fritidsintressen ?
Shoppa och umgås med kompisar, det vanliga ;)

Hur sminkar du dig en vanlig dag ?
Jag brukar börja med foundation som bas, sedan fixerar jag med puder och lite solpuder, sen någon brun ögonskugga, eyliner och sen på med mascara!

Har du några husdjur ?
Favorit djur ?
Jag har två katter, men jag har även haft många andra djur.
Mitt favoritdjur måste vara hund, men jag gillar även hästar :)

Favorit te ?
Vanilj såklart! :D

Har du en pojkvän ? ;)
Just nu har jag ingen pojkvän :)

Vilken typ av killar gillar du ?
Jag är ganska ytlig av mig när det gäller killar, de måste vara snygga och se bra ut, jag gillar när de är vältränade också, hehe. Men självklart så ska han vara snäll och jag ska ha roligt med han :)

Hur gör du för att hålla dig så smal och fin ? :D
åå tack så mycket :D
Nej jag gör inte så mycket, jag tränar fotboll några gånger i veckan och förut red jag en dag i veckan. Men nu har jag även bestämt att jag ska börja gymma några gånger i veckan. 

Är du allergisk mot något ?
Nej, inte vad jag vet iallafall 

Videoblogg ?
Jo självklart ska jag lägga upp ett videoklipp snart, jag måste bara ta reda på hur man gör :P

Bästa vän nu/då ?
Jag har ingen direkt bästa vän utan jag har många, men jag kan ju säga att min kusin Beata står mig väldigt nära♥ När jag var mindre var jag bästis med Hannah, men tyvärr har vi glidit ifrån varandra, men vi är fortfarande väldigt bra vänner :)

Gymnasieval ?
Jag ska gå Frisörlinjen på Almåsgymnasiet i Borås

Gillar du någon ?
Just nu, nej 

Tränar du någon sport ?
Jag spelar fotboll, men jag har även slutat rida precis

Vad vill du göra i framtiden ?
Jag vill bli en framgångsrik frisör, gifta mig och bilda familj :)

Vart bor du ?
Jag bor i ett litet samhälle som heter Herrljunga, det ligger ca en timma från Göteborg

Hur många läsare har du i snitt/dag ?
Det kan variera väldigt mycket men jag har runt 50 fasta läsare

Vilken är din favoritfilm/mat ?
Min favoritfilm måste vara Titanic eller föräldrafällan, maten måste vara kyckligkebab och kycklingsallad

hur gör du för att hålla dina tänder så vita? :D
har du rökt någon gång?
var köper du alla dina kläder? tycker du har jätte fin stil :D
Hur gör du för att hålla dina tänder så vita ? :D
Jag tycker inte att dem är så vita men, jag borstar tänderna varje morgon och kväll, haha

Har du rökt någon gång ?
Nej det har jag inte och jag kommer aldrig att göra det heller 

Var köper du alla dina kläder? tycker du har jätte fin stil :D
Tack så mycket :D Jag köper dem på de vanliga affärerna, H&M, Gina Tricot, Bik Bok m.m

Vilken typ av killar faller du för och skulle du kunna dejta en bloggläsare ?
Jag faller för snygga, roliga och snälla killar, dem ska även vara charmiga och ha ett fint leende. Jag tror inte att jag skulle kunna dejta en bloggläsare då jag aldrig har träffat personen :P



Det var jättekul att så många svarade på frågestunden, puss på er!



Kommentarer
Postat av: ida

vad kul att vi fick veta lite mer om ditt liv! hoppas videobloggen kommer snart

2011-12-15 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0