julafton!!!

God jul alla ni underbara! Idag är det julafton och jag är så sjukt glad:D Jag har precis öppnat alla mina paket och jag är jättenöjd:D

Här kommer min dag hittills i BILDER!



Min första julklapp, en skinnjacka!



Vi åt gröt hos mormor och morfar:D













När vi kom hem satte vi på julmusik, värmde glögg, åt pepperkakor och började dela ut julklappar!



Detta har jag fått hittills:
4 nagelack
parfym
svart kofta
spets tröja
skinnjacka
skinnshorts
läppbalsam
läppglans
enorm tekopp
väska
choklad fondue
2 trosor
neccesär
pyamas
pyamasshorts
bh
örhängen
tofflor
body butter och tvål
paraply
rouge
handkräm
t-shirt
tröja
stor halsduk
mascara
presentkort på Make Up Store (!)
cover all mix concealer
minneskort


Kommentarer
Postat av: alva

Var kommer skinnjackan ifrån? :)

tacksam för svar! kram

2011-12-25 @ 16:04:50
Postat av: johanna

Hej,vad mysigt det ser ut!

har du tagit en bloggpaus eller vad ? för du har inte uppdaterat på ett tag och sist sa du att du skulle informera oss innan ? :(

2011-12-28 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0