five days left

Hej!

Idag fick jag hem skolkatalogen och jag kan faktiskt säga att jag är ganska nöjd med hur jag ser ut i år. På något konstigt sätt så blir jag dålig varje år, någon som känner igen sig ?;) Jag hade gärna visat hur jag såg ut men min cam verkar inte funka idag och självklart så glömde jag min mobil i skolan -.-

Jag bloggade inget igår då jag inte orkade. Jag ska börja meddela om jag inte kommer blogga någon dag så att ni kan vara förberedda på att jag inte kommer uppdatara den dagen!

Kommentarer
Postat av: caroline;)

bra att du förvarnar oss så vi kan förberedda oss för en dag utan din blogg ;) kan va svårt att överlevaa...

2011-12-19 @ 21:28:11
Postat av: Madde svarar

Jaaa, jag förstå detta Caroline ;)

2011-12-19 @ 21:33:45
URL: http://maadeleineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0