dan före dopparedan

Hejhej! 

I morgon är det julafton och jag kunde inte va lyckligare:D Tyvärr har jag inte fått in den riktiga julkänslan än då all snö har smält bort och det ser ut som att det kommer bli en snölös jul, inte så kul men man får göra det bästa av det antar jag. Det viktigaste är ju att man får umgås med sina nära och kära, sedan är ju julklapparna ett plus:)

Just nu är mormor och morfar här och vi sitter och kollar på uppesittarkvällen! Det är en slags tradition vi har varje år och jag tycker att den är jättemysig! Jag kollar aldrig på bingolotto annars men det är så himla mysigt att sitta och kolla på det med familjen såhär innan jul♥


Alla ljus är tända och mysstämningen är på högsta nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0