I find pieces of you in every song i listen to

Hej på er! Hur mår ni ?:) 

Jag kom hem för ett tag sedan och har sedan dess kollat igenom bloggar och massa skit på datorn. 

Idag har jag varit och simmat och bastat med Beata, det var riktigt skönt! Träningen igår och simningen idag gav inga bra resultat på någon som inte har rört sig på ett tag, haha. Resulterade i att jag har fått värsta träningsvärken i benen och kan knappt gå:P Ska ta och stretcha lite sen och se om det blir bättre. 

Ikväll kommer jag bara ta det lungt, ska nog sätta på några O.C avsnitt och städa på mitt rum. Kommer kännas skönt att börja veckan med ett nystädat rum♥



Favoritlåten just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0