Sjuklingarna

Hej på er! Ni undrar säkert varför jag inte bloggade igår, men det gjorde jag faktiskt. Skrev ett inlägg om att jag skulle till veterinären med mina små kissar, meeeeen tydligen så kom det aldrig upp på bloggen och de märkte jag först nu, opsi! 

Som jag sa så var jag med mina katter hos veterinären igår då den ena har fått en hudsjukdom och den andra har fått en svullnad vid ena bakbenet. Men som tur var så var det inget som inte gick att bota så just nu håller jag på och matar dem med tabletter, penicillin och annan medicin. En utav dem är en slags spruta som man ska få ner i halsen på dem och trycka ut någon "pasta" (som den kallas, ingen aning varför ?) som de sedan ska svälja, och det är INTE lätt! Haha:P

Mimmi                                                                                      Flisan

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej kan inte du börja blogga lite mer , älskar din blogg !!

2012-02-26 @ 18:07:26
Postat av: amanda

Hej kan inte du börja blogga lite mer , älskar din blogg !!

2012-02-26 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0