Jag är redo, jag är redo, jag är redo



Sådär, nu är jag redo för morgondagens äventyr, nationellt prov i svenska, kill me..
Ska ju bli en lång dag med bänksittande (hela 3 timmar) och därför får vi ha med oss något att mumsa på, min pappa var snäll nog och köpte polly och energidryck till mig:) Jag känner mig inte direkt överdrivet nervös för provet, jag ska göra så gott jag kan och hoppas på det bästa! Dock så är jag en sån person som tvunget ska sitta i flera timmar och fundera innan jag kan börja skriva, men jag ska lägga mig tidigt idag och hoppas på att mitt huvud är snabbtänkt i morgon;)

Nu ska jag iaf ta en dusch då min syster påpekade att jag hade fett hår, vilket jag inte har! Det är bara min EXTREMA utväxt som gör att håret ser så ofräscht ut. Usch, ska verkligen ta tag i det och ringa min frisör för att beställa tid för färgning, känner även att jag ska toppa håret lite då det är på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0