ÄNTLIGEN!

tjollahopp! 

Nu är det bara EN dag kvar tills det är lov, eller ja det känns nästan redan som lov då det bara är en chill dag kvar i skolan och sedan bär det av hem för att spendera kvällen och natten med Girlzen! Kan ju inte bli mycket bättre♥

Idag följde Beata med mig till frisören där jag beställde tid för toning, ska dit på tisdag, äntligen! Sedan drog vi vidare hem till henne där vi kollade på Mr Bean, haha vilka nördar vi är:D Sedan blev det brottom hem för att ta på sig träningskläder och dra till träningen. Ja det var typ min dag, och nu ska jag nog dra mig mot sängen.

Föresten, hade ju nationellt i svenska idag och det gick faktiskt jättebra, det rullade på som bara den och i renskrivningen fick jag ihop hela sju sidor, så jag är nöjd över min prestation och hoppas på ett MVG (hahaha jag kan ju drömma iaf)

Nightynighty :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0