stan med de fina

idag vaknade jag runt halv tio utav att klockan ringde. då var det bara att fixa sig och dra vidare fram till tåget för att åka till Borås med mina fina tjejer Sara, Elin och Hannah!
i Borås åt vi på en thairesturang som hette Golden Elephant, riktigt gott! men dock så blev man proppmätt och mådde lite dåligt, men det gick över snabbtsom tur var. sedan blev det lite smyckes affärer och sånt, där jag köpte en ear cuff för 30:-, riktigt kap ;)
men vi var inte mätta länge så vi drog och köpte godis!
det har varit en jättefin dag med er tjejer, puss :)
Hannah och Sara
Elin
Hannah
Min fina ear cuff
Jag och Hannah biffade oss i "one peice", fake dock.
fina bilder från en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0