250911

idag spelade jag match mot trollhättan och det gick ju sådär, kommer ni ihåg när jag skrev om att jag hade stukat foten ? ja nu är det så att jag har stukat den andra foten på samma sätt, fast denna är mer svullen än den andra. jag har nog de svagaste vristerna i världen, jag måste börja träna upp dem!
efter matchen drig jag hem och tog det lungt ett tag, sedan drog jag och Elin till Hannah där även Elinne väntade, mysigt! vi kollade på en asäcklig film (som jag inte kommer ihåg namnet på xd) men den var också väldigt bra.
ahh det var i stort sett min dag :)
Min fote ser helt cp ut! dock så är den mer svullen i verkligheten än på bilden, ja menar kolla kulan lixom :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0