i'm in love with darkness

Tjohooo! 

Jag har precis slutat skolan efter en helt okej dag. 
Sista lektionen hade vi engelska och ett slags test inför det nationella provet. Och som det kändes så gick det riktigt bra! Men jag ska ju inte hoppas för mycket, jag har säkert TUSEN fel bara för det :P

Nu sitter jag här och kollar OTH, dricker te och äter knäckebröd. Jag har även tänt ljus (som alla andra dagar) och jag tycker att det är så mysigt nu när det börjar närma sig December och det börjar bli allt mörkare på dagarna :)


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

ÄLSKA JULEN :D

2011-11-22 @ 16:39:42
Postat av: Madde svarar

kan inte göra annat än att hålla med :D

2011-11-22 @ 20:00:39
URL: http://maadeleineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0