Gästblogg!

Hejhej alla madeleines bloggläsare! Vi är två trogena fan som klickar in oss här minst en gång i timman varje dag! tror nog 50% av hennes sidvisningar är vår! hihi
Eftersom madeleine är världens bästa bloggerska har hon låtit sina störtsa fan gästblogga idag så här kommer lite rolig fakta om oss :D
Vi är båda 13 år gammla och bor i Trollhätta
Vi dricker mängder av te, PRECIS SOM VÅR STÖRSTA IDOL! mmmm i'm lovin it :D
vi är trogna älskare av Ullared och deras trosor i militärgrönt :D
vi är beroende av tempel run och spelar det så ofta vi kan
när vi inte läser madeleines och andra bloggar jobbar vi som modeller på nelly.com (WE WISH)
aja det var lite fakta om oss :D följ maddes blogg! den är en riktig höjdare och ni kommer icke at bli besvikna :DD
xoxo Caroline & Carmen <3

Kommentarer
Postat av: annie

Vad snällt att du låter folk gästblogga! Är det något du kommer fortsätta med och isåfall hur gör man för att få göra det? kommer du ha någon tävling? :D

2011-11-29 @ 12:07:35
Postat av: Madde svarar

hej! Nu är det såhär, det är bara mina närmaste vänner som vet mitt lösenord till bloggen och de får därför gå in och gästblogga ibland om de vill. Jag vet inte om jag kommer ha någon tävling just nu, men jag kanske kommer ha det någon gång i framtiden då jag har kommit igång med bloggen mer :) kram

2011-11-29 @ 16:32:55
URL: http://maadeleineolsson.blogg.se/
Postat av: Arne Bergtopp

ni glömde Arne...

2011-11-29 @ 20:48:31
Postat av: sandra

snälla kan du inte ha någon tävling snart, det skulle vara så roligt :D kram

2011-11-30 @ 17:24:22
Postat av: Madde svarar

jo det skulle jag kanske kunna ha, eller lite längre fram kanske :) kram

2011-11-30 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0