och så gick det med det

Vad hände med - jag ska alltid säga till om jag inte kommer blogga ? Haha ja så gick det med den saken.
Jag vet inte riktigt varför jag inte har bloggat det sista. Jag har haft ganska mycket att göra såhär kring julen och har varit överallt känns det som, så jag har inte direkt hunnit tänka på bloggen, eller ja, jag har helt enkelt tagit en paus från den. 
Men nu är jag BACK ON TRACK! Jag hoppas att ni inte har saknat mig allt för mycket;)

Här kommer en bild från i måndags innan jag och tjejerna drog på fest!


Kommentarer
Postat av: caroline

ANTLIGEN !!! jag har minsann saknat dig ;)

2011-12-30 @ 14:14:54
Postat av: lisa

vilka är dina favorit filmer? skulle väldigt gärna vilja ha lite förslag nu på lovet. kram Lisa

2011-12-30 @ 15:00:55
Postat av: Marie

Jag har precis börjat läsa din blogg och jag skulle tycka det var väldigt roligt om du uppdattarade lite oftare, ge lite råd och sånt :) jag förstår om du har mycket att göra med ifall du vill så skulle jag tycka det var väldigt roligt :) kram

2011-12-30 @ 15:05:05
Postat av: Madde svarar

Caroline- Å vad gulligt av dig :*

Lisa- jag kan tipsa om mina favoritfilmer i ett inlägg snart :)

Marie- å vad kul att du har hittat till mig! Jag brukar uppdatera flera gånger om dan men nu det senaste har jag inte orkat uppdatera så ofta, men det ska jag ändra på ;) Jo visst det kan jag, vad ska jag ge råd om ? :)

2011-12-30 @ 15:45:17
URL: http://maadeleineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0