clear-up strips

Är det bara jag eller får ni andra också otroligt mycket finnar på vintern ? Smink kan vara räddaren i nöden just då, men det vanligaste felet man gör är att man lägger på mer smink för att dölja finnarna, vilket resulterar i fler finnar och ännu mera smink, och så fortsätter det.. 
Jag får flest finnar i T-zonen. Därför ska jag testa Clear-up Strips, som är anpassade för just T-zonen. Jag ska testa detta i några väckor frammåt och se om det blir något resultat! ;)



Stelt ansikts uttryck? yes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder T-zonen ? :)

2011-12-05 @ 16:15:05
Postat av: Mikaela

vad betyder T-zonen ? :)

2011-12-05 @ 16:16:01
Postat av: Madde svarar

T-zonen är som ni ser hakan, näsan och pannan, föreställ er den vägen så ser ni att det bildas ett T från hakan till näsan, till pannan och utåt på pannan :) jag hoppas ni förstog :)

2011-12-05 @ 16:22:07
URL: http://maadeleineolsson.blogg.se/
Postat av: annie

vilket fint halsband du har!!! är det en sånnt med namn?:) var har du köpt det jag vill också ha ett:D

2011-12-05 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0